دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 تير 1401 - 13:29
موسوی مطرح کرد؛

جبران ناکارآمدی‌های اقتصادی گذشته با اجرای اصول اقتصاد دانش‌بنیان 

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به مفاهیم و اصول اقتصاد دانش‌بنیان می‌توان ناکارآمدی‌های اقتصادی گذشته را جبران کرد.
کد خبر : 669169
میرهاشم موسوی

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری آنا، میرهاشم موسی در همایش سراسری شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی که ظهر امروز در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار شد، اظهار کرد: با گفت‌وگویی که بین بخش‌هایی که بین گروه‌های مختلف زیرمجموعه شستا شکل گرفته است این سازمان پیام مهمی برای فضای اقتصادی کشور دارد و معتقدیم شستا باید در متن اقتصاد قرار گیرد. تعامل اقتصادی شستا یعنی جبران ناکارآمدی‌های گذشته و باید به مفاهیم اقتصاد دانش‌بنیان بیش از گذشته توجه شود.


وی افزود: برای جبران گذشته باید کیفیت محصولات را ارتقا دهیم. اگر تمامی راهبردها به دقت اجرا شود به همه اهداف دست می‌یابیم و نتایج نشست‌هایی نظیر این همایش باید به بخش خصوصی نیز انتقال داده شود.


مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بیان کرد: باید اصول همکاری‌های بین بخشی و بین‌المللی به دقت اجرا شود و پیگیر اجرای اهداف باشیم. امروز آغوش شستا به روی همه شرکت‌های دانش‌بنیان باز است و به دنبال ارتقای بهره‌وری این سازمان هستیم. قطعا تعامل شستا با دانش‌بنیان‌ها آثار بزرگی در اقتصاد کشور می‌گذارد.


موسوی عنوان کرد: هدف گذاری برای ۹۰ پروژه‌های ایجادی در شستا انجام شده و باتوجه به گردش مالی بالای این شرکت می‌توان این پروژه‌ها را اجرا کرد. اگر نگاه نظام‌مند داشته باشیم حتما به اهداف می‌رسیم.


انتهای پیام/۴۱۴۴/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته